Кредит під заставу нерухомості

ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ “БІЗНЕС КАПІТАЛ” допомагає отримати грошові кошти, під заставу нерухомого майна, на найбільш вигідних умовах:

– Мінімальний вік позичальника: від 18 років;
– Максимальна сума кредиту: до 90% від ринкової вартості застави;
– Термін кредитування: від 2 місяців до 10 років;
– Відсоткова ставка: від 15%;
– Погашення тіла кредиту: в кінці терміну дії договору або достроково;
– Комісія за дострокове погашення: відсутня;
– Нотаріальне оформлення кредитного договору, договору застави (іпотеки);
– Можливість пролонгації кредиту;
– Оцінка об’єкта застави сертифікованим оцінювачем;
– Забезпечення кредиту: об’єкт застави, у разі невиконання позичальником зобов’язань по кредитному договору, буде погашений за рахунок продажу об’єкта застави.

Чому клієнти обирають ФІНАНСОВУ КОМПАНІЮ “БІЗНЕС КАПІТАЛ”?

ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ “БІЗНЕС КАПІТАЛ” допоможе Вам впоратися зі складною фінансовою ситуацією, вчасно оплатити рахунок або купити презент для коханої людини. Часи, коли в борг просили виключно у знайомих, друзів і колег минули, тепер позику легко отримати на найбільш вигідних умовах за допомогою ФК “БІЗНЕС КАПІТАЛ”.

Для розгрляду і вивчення документів, які необхідні для отримання кредиту, пропонуємо ознайомитися зі списком:

Основні документи для фізичних осіб:
– паспорт громадянина України;
– ІПН;
– документ, що засвідчує право власності на майно.

Основні документи для юридичних осіб:
– установчі документи (копії);
– фінансова звітність за останні два роки та останній звітний період -Баланс (форма №1) , Звіт про фінансові результати (форма №2), Звіт про рух грошових коштів (форма №3) , Звіт про власний капітал (форма №4) (копії);
– декларація з податку на прибуток поквартально за рік (з відміткою ДПІ) (копія);
– розшифровки дебіторів і кредиторів (в т.ч. за вексельними зобов’язаннями, виданими та отриманими) – в розрізі основних контрагентів, сума по кожному з яких складає більше 10% суми відповідної заборгованості;
– бухгалтерська довідка про перелік основних засобів та їх залишкову вартість станом на останню звітну дату;
– інформація про обороти по рахунках в інших банках, з наданням банківських довідок за останні 6 місяців;
– документ, що засвідчує право власності на майно.

Це мінімальний пакет, необхідний для початку розгляду документів.

Виникли питання - напишіть нам!

Залишились питання?

Ви маєте змогу отримати безкоштовну консультацію відправивши запит

Бажаєте дізнатись більше?